GhostWire: Tokyo
+ příběh, zajímavý soubojový systém, netradiční prostředí
- grafika, mělký systém dovedností a souboj, strašná optimalizace
= 60%
The Last of Us II
Nikdy mě nepřestane udivovat, kam až se v dnešní době posunul žánr videoher. LoU je příklad umělecké tvorby, kde hra posloužila jako médium. I když v sobě má implementované herní prvky (plížení, výroba předmětů, střelba...) jde hlavně o vyprávění. To je zatraceně dobré.
Emoce
střídají naprosto brutální, místy až explicitní scény, ve
kterých se autoři nebojí zajít daleko. V tomto postapo světě
neexistuje černá a bílá a vše co se děje, děje se mimo dobro a
zlo. Příběh dvou dospívajících mladých žen, které se
tvrdošíjně ženou za pomstou má v sobě hlubší odkaz. Je to
pohled do nitra člověka, které se stejně jako vlády a státy
pomalu rozpadá na kusy.
Mezi hromadami sutě kvílejí
nakažení, houby prorůstají sklepení, tvoří se nové druhy
mutantů a do toho všeho musíte bojovat proti bezohledným sektám
či nájezdníkům.
Jedna z mála her, kdy mě při závěrečném
souboji mrazilo.
Herně
60%
Příběh
95%